Erdoğan ve Pezeşkiyan telefon görüşmesi gerçekleştirdi

Erdoğan ve Pezeşkiyan telefon görüşmesi gerçekleştirdi

Erdoğan ve Pezeşkiyan telefon görüşmesi gerçekleştirdi

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile yaptığı görüşmede İran ile ABD arasında varılan mutabakattan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Türkiye’nin sürecin barışla sonuçlanması için destek vermeyi sürdüreceğini söyledi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı’nın sosyal medya hesabından yapılan açıklamaya göre görüşmede, Türkiye ile İran arasındaki ikili ilişkiler ile bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı.

Görüşmede, İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu ifade eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye’nin sürecin kalıcı barışla sonuçlanması için her türlü desteği vermeye hazır olduğunu belirtti.

Erdoğan, müzakere sürecini sabote etmeye yönelik girişimlere karşı dikkatli olunmasının önemine işaret etti.

Yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımların atılmasının gerekli olduğunu vurgulayan Erdoğan, Türkiye’nin bu doğrultuda çalışmayı sürdüreceğini ifade etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ayrıca, Türkiye ile İran arasındaki ticaret, finans ve enerji alanlarındaki işbirliğinin geliştirilmesine yönelik adımların devam edeceğini kaydetti.

administrator

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir