Aegon merkez ofisini ABD’ye taşıyacak, 400 milyon euro’luk geri alım açıkladı

Aegon merkez ofisini ABD’ye taşıyacak, 400 milyon euro’luk geri alım açıkladı

Investing.com — Aegon (AS:AGN) Çarşamba günü yaptığı açıklamada, ABD’deki büyüme stratejisine odaklanan devam eden iş yeniden yapılandırma planının bir parçası olarak yasal merkezini ve genel merkezini Amerika Birleşik Devletleri’ne taşıyacağını bildirdi.

Şirket, bu geçişi 1 Ocak 2028 tarihine kadar tamamlamayı planlıyor.

Bununla birlikte, sigorta şirketi yatırımcı günü sunumları öncesinde yayınlanan bir açıklamaya göre, 2026 yılı için 400 milyon euro (465 milyon dolar) değerinde bir hisse geri alım programı planladığını da duyurdu.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

administrator

İlgili Makaleler