— Hindistan kabinesi Cuma günü kömür ihracatı için ihale açılmasını onayladı. Enformasyon Bakanı Ashwini Vaishnaw, bu kararla ülkenin ilk kez kömür ihraç edeceğini açıkladı.
Bu karar, Vaishnaw’ın açıklamasına göre, Hindistan’ın enerji santrallerinde halihazırda kömür fazlası bulunduğu bir dönemde alındı.
Bakan, son kullanım amacı ne olursa olsun herkesin ihaleye katılabileceğini belirterek, ihale sürecinin geniş bir potansiyel alıcı yelpazesine açık olduğunu ifade etti.
Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.
